شرکت ها
کسب و کارها
موقعیت شغلی
کارشناس کنترل پروژه (PMO)
شرح شغل :
برنامهریزی، نظارت و هدایت پروژهها از ایدهپردازی تا اجرا
مهارتهای عمومی
- مسلط به کار با نرمافزارهای عمومی کامپیوتر: ICDL
- توانایی گزارشنویسی روزانه و تنظیم گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالانه
- آشنا به پنل BasisCore
- مهارت نوشتاری قابل قبول مطابق با لحن سازمان
- متعهد به زمان و انجام به موقع امور محوله با دقت بالا برحسب استانداردهای تعریف شده
- توانایی انجام کار به صورت گروهی
- توانایی برقراری ارتباط موثر با سطوح مختلف مشتریان، مدیران و همکاران
- داشتن رویکرد نتیجهگرا و مشتریمدار
- مهارت گوش دادن فعال و موثر
مهارتهای تخصصی
- تجربه عملیاتی در زمینه عنوان اسکرام مستر (Scrum Master)
- مهارت در سازماندهی، برنامهریزی و مدیریت زمان
- توجه به جزئیات به منظور تسلط بر پروژه و در نظر گرفتن تمامی مسائل در زمان، هزینه و کیفیت پروژه
- دارای مهارتهای ارتباطی مناسب به منظور برقراری ارتباط موثر با سطوح مختلف مشتریان، مدیران و همکاران
- درک درست از کسب و کار
- آشنایی کامل با مهارتهای فنی مربوط به پروژه
- آشنایی با مفاهیم مدیریت ریسک
- آشنا به ایزو 9001: 2015
وظایف و مسئولیتها
تحلیل و ترسیم نیازها و خواستههای مورد نظر مشتری یا کارفرما به منظور ایجاد زبان مشترک بین تمامی ذی نفعان
برنامهریزی جلسات اسپرینت و سرپرستی پروژه
برنامهریزی و تخصیص وظایف مرتبط به پروژه به همکاران مربوطه
تعریف و تعیین اهداف و ارزشهای یک پروژه
ارتباط با اعضای تیم اصلی و سایر تیم ها جهت پیشبرد و تحویل پروژه
کنترل و نظارت بر انجام و پیشرفت پروژه و در صورت لزوم اعمال تغییرات و اصلاحات
رسیدگی به مشکلات و موانع ایجاد شده و یافتن راه حل موثر برای آنها
اطمینان از کیفیت انجام پروژه به کمک ابزارها و تکنیکهای ارزیابی کیفیت
مدیریت ریسک برای جلوگیری از تاخیر در پروژه
کد امنیتی