سطح دسترسی
مدیریت کاربران و سطحهای دسترسی در Basis Panel به شما این امکان را میدهد که نقشهای سازمانی را دقیقاً تعریف کرده و سطح دسترسی هر گروه را بر اساس نیازهای سازمانی تنظیم کنید.
- ایجاد گروه کاربری جدید در Basis Panel
- واگذاری وظایف و تغییر سطح دسترسی گروهها
- ویرایش و تغییر سطح دسترسی کاربران
- غیرفعالسازی یا حذف دسترسی کاربران
گروههای کاربری در Basis Panel چیست؟
گروههای کاربری در Basis Panel برای مدیریت سطح دسترسی کاربران بر اساس نقشهای سازمانی ایجاد
شدهاند. این گروهها میتوانند شامل:
ادمین
مدیرعامل
پشتیبانی
باشند که هرکدام به بخشهای مشخصی از سیستم دسترسی دارند و ادمین به کل پنل دسترسی کامل دارد.
برای ایجاد یک گروه کاربری جدید، میتوانید از بخش مدیریت کاربران در Basis Panel اقدام کنید. در این بخش، امکان تنظیم سطح دسترسیهای مورد نیاز برای هر گروه وجود دارد تا کاربران تنها به بخشهای مجاز دسترسی داشته باشند. نکته: فقط کاربران دارای سطح دسترسی ادمین میتوانند گروههای کاربری جدید ایجاد کنند.
مدیر سیستم میتواند وظایف و دسترسیهای مدیریتی را به سایر گروههای کاربری واگذار کند. سطح دسترسی یک گروه را بدون نیاز به تغییر تکتک کاربران، بهصورت کلی ویرایش کند. دسترسی هر گروه را به بخشهای اصلی یا وظایف جزئی تنظیم و سفارشیسازی کند. این قابلیتها به سازمانها کمک میکند که مدیریت کاربران را انعطافپذیر و کارآمد انجام دهند.
مدیر میتواند در هر زمان سطح دسترسی کاربران را تغییر دهد و آنها را به گروههای دیگر منتقل کند. کاربران را از گروه Admin حذف کند و سطح دسترسی آنها را تنظیم نماید. این ویژگی به سازمانها اجازه میدهد که بهراحتی ساختارهای مدیریتی خود را بهروزرسانی و اصلاح کنند.
در مواقعی که لازم باشد، مدیر میتواند یک کاربر را از تمامی گروههای کاربری حذف کند. حساب کاربری او را غیرفعال کند تا دیگر به پنل دسترسی نداشته باشد. این قابلیت برای مدیریت کاربرانی که دیگر نیازی به دسترسی ندارند بسیار کاربردی است.
جمعبندی : گروههای کاربری در Basis Panel برای مدیریت سطح دسترسی کاربران ایجاد شدهاند. مدیران میتوانند گروههای جدید ایجاد کنند، سطح دسترسیها را تنظیم کرده و وظایف را تفویض نمایند. امکان ویرایش، حذف یا غیرفعالسازی کاربران برای کنترل دسترسیها وجود دارد.