فضای ذخیرهسازی سازمانی ، دسترسی 24ساعته و قابلیت اشتراکگذاری

دیگر نگران پراکندگی اطلاعات، از دست رفتن فایلها یا محدودیتهای فضای ذخیرهسازی نباشید. با فضای ذخیرهسازی سازمانی BasisPanel ، یک هارددیسک ابری در اختیار سازمان شما قرار میگیرد که امکان ذخیرهسازی تصاویر و دیگر فایل ها ، اشتراکگذاری و مدیریت اطلاعات را به سادهترین شکل ممکن فراهم میکند.
- دسترسی در هر زمان و مکان :
- مدیریت پیشرفته فایلها :
- اشتراک گذاری:
- ذخیرهسازی امن:
- فضایی مطابق با نیاز شرکت ها:
چرا به فضای ذخیرهسازی سازمانی نیاز دارید؟
با فضای ابری BasisPanel، تمام اطلاعات شما همیشه و از هر دستگاهی قابل دسترسی است.
امکان دستهبندی اطلاعات، ایجاد پوشههای اشتراکی و تنظیم دسترسی برای اعضای مختلف.
در فضای ابری BasisPanel، شما می توانید اطلاعات خود را به صورت پوشهبندی شده بارگذاری نمایید و بر اساس سطوح دسترسی تعریف شده ، دسترسی مشاهده آن را به اعضا و واحدهای سازمانی مختلف بدهید.
تمام دادههای شما روی سرورهای ایمن نگهداری میشود و خطر از دست رفتن اطلاعات وجود ندارد.
از 100 گیگابایت تا 5 ترابایت فضای ذخیرهسازی، براساس نیاز سازمان شما در فضای ابری BasisPanel، اختیارتان است.

فضای اشتراکی برای تیمها
این قابلیت به کارمندان این امکان را میدهد که پوشههای مختلفی برای اشتراکگذاری فایلها و محتوای خود ایجاد کرده و دسترسی هرکدام را بر اساس گروههای کاربری تنظیم کنند.

بارگذاری با سرعت بالا
فایل های خود را با سرعت و امنیت بالا بارگذاری کنید.

قابلیت جستجوی سریع
فایلهای مورد نیاز خود را با یک جستجوی سریع پیدا کنید.

آرشیو فایل ها
اگر چندین نسخه از یک فایل را آپلود کنید، آخرین نسخه در دسترس بوده و نسخههای قبلی آرشیو و قابلبازگردانی خواهند بود.