کاربر
- افزایش تعداد کاربران بر اساس نیاز شرکتها:
- فعالسازی پنل Professional برای کاربران جدید:
- حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران:
- مدیریت و کنترل سطح دسترسی کاربران:
- چرا مدیریت کاربران در BasisPanel اهمیت دارد؟
قابلیتهای کلیدی مدیریت کاربران در BasisPanel
پس از ثبت شرکت در BasisPanel، شرکتهای متوسط میتوانند تا ۱۰ کاربر را به همکاری دعوت کنند.
کاربران جدیدی که دعوت میشوند و قبلاً پروفایل در BasisPanel نداشته باشند، بهصورت خودکار به پنل Professional ارتقا پیدا میکنند و دسترسی مدیریت برای آنها فعال خواهد شد.
فضای کاربری در BasisPanel کاملاً خصوصی است و هیچگونه اطلاعاتی در اختیار دیگران، حتی کاربران دعوتشده به همکاری، قرار نخواهد گرفت.
مدیر شرکت میتواند سطح دسترسی کاربران را کنترل کند و در صورت لزوم، دسترسی آنها را غیرفعال نماید. با این حال، حذف کامل کاربران از سیستم امکانپذیر نیست.
امکان دعوت و مدیریت اعضای تیم در محیطی امن و کنترلشده
افزایش انعطافپذیری در مدیریت کاربران و سطح دسترسی آنها
حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از انتشار اطلاعات شرکت
امکان ارتقا و تخصیص پنل های حرفهای برای کاربران جدید