فرم مشاوره

موقعیت شغلی

کارشناس کنترل کیفیت

شرح شغل :

کنترل کیفیت محصولات/ خدمات اجرا شده و تطبیق آن با نیازهای تشخیص داده شده (پرونده)، طرح و اسکچ انتخابی (اسکج تایید شده) و استانداردهای تعریف شده مجموعه

مهارت‌های عمومی
  • مسلط به کار با نرم‌افزارهای عمومی کامپیوتر: ICDL
  • توانایی گزارش‌نویسی روزانه و تنظیم گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالانه
  • آشنا به پنل BasisCore
  • مهارت نوشتاری قابل قبول مطابق با لحن سازمان
  • متعهد به زمان و انجام به موقع امور محوله با دقت بالا برحسب استانداردهای تعریف شده
  • توانایی انجام کار به صورت گروهی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر با سطوح مختلف مشتریان، مدیران و همکاران
  • داشتن رویکرد نتیجه‌گرا و مشتری‌مدار
  • مهارت گوش دادن فعال و موثر

مهارت‌های تخصصی
  • مسلط به مفاهیم کنترل کیفیت و ایزو
  • آشنایی کامل با مبانی و الزامات سیستم مدیریت یکپارچه و مستندسازی
  • مسلط به فرآیند نظرسنجی مشتریان
  • آشنایی با فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان و تجزیه و تحلیل فرایند مرتبط با امور مشتریان
  • آشنایی با روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها
  • مسلط در بررسی وضعیت سازمان براساس استانداردهای ایزو
  • مسلط بر تمامی بندهای استاندارد ایزو ( با در نظرگیری ایزوی متناسب با خدمات تحت ارائه)
  • آشنا با همسوسازی فرایندهای سازمانی در جهت براورد اهداف استراتژیک سازمان
  • آشنایی با فرآیند CRM
  • آشنا به ایزو 9001: 2015

وظایف و مسئولیت‌ها
  • تدوین سیاست‌ها و رویه‌های کنترل کیفیت

  • تفسیر و پیاده سازی استانداردها و رویه‌های کنترل کیفیت

  • بازنگری و به روز رسانی استانداردهای کنترل کیفیت با استفاده از دانش روز

  • نظرسنجی از مشتریان براساس استانداردهای تعریف شده

  • بررسی وضعیت رسیدگی به شکایات مشتریان

  • تجزیه و تحلیل داده‌های به دست آمده از نظرسنجی مشتریان به منظور بهبود در سیستم کنترل کیفیت

  • بررسی وضعیت سازمان براساس استانداردهای ایزو