فرم مشاوره

موقعیت شغلی

مالک محصول

شرح شغل :

تعیین نقشه راه و اهداف توسعه محصول، نظارت بر مدیریت اجرای پروژه، نظارت بر عملکرد تیم‌های راهبردی

مهارت‌های عمومی
  • مسلط به کار با نرم‌افزارهای عمومی کامپیوتر: ICDL
  • توانایی گزارش‌نویسی روزانه و تنظیم گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالانه
  • آشنا به پنل BasisCore
  • مهارت نوشتاری قابل قبول مطابق با لحن سازمان
  • متعهد به زمان و انجام به موقع امور محوله با دقت بالا برحسب استانداردهای تعریف شده
  • توانایی انجام کار به صورت گروهی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر با سطوح مختلف مشتریان، مدیران و همکاران
  • داشتن رویکرد نتیجه‌گرا و مشتری‌مدار
  • مهارت گوش دادن فعال و موثر

مهارت‌های تخصصی
  • توانایی تعیین نقشه راه و اولویت‌های توسعه محصول با توجه به منافع ذینفعان
  • توانایی هدایت و رهبری تیم‌ها در راستای رسیدن به اهداف از پیش‌ تعیین شده
  • تجربه بالای حل مساله و تصمیم‌سازی
  • توانایی شناسایی و حل مشکلات سیستمی و فرآیندی
  • توانایی گفت وگوی راهگشا با ذی‌نفعان در خصوص الزامات مرتبط با محصول یا خدمات
  • توانایی درک و پذیرش نظرهای متفاوت برای تصمیم‌گیری
  • مالکیت در سطح محصول و فرآیند
  • دانش بین رشته‌ای در تخصص‌های مختلف
  • تسلط و درک کامل بر همه بخش‌های فعالیت و تعریف فرآیندها، دستورالعمل‌ها و سازوکارها
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • مسلط به مفاهیم مدیریت ریسک
  • مسلط به تحلیل فضای درون/ بیرون سازمان
  • مسلط به ایزو 9001: 2015

وظایف و مسئولیت‌ها
  • تعیین نقشه راه و اولویت‌های توسعه محصول

  • تحلیل محیط کسب‌وکار و تعریف چشم انداز و اهداف براساس تحقیقات بازار

  • تدوین استراتژی و تعریف مسئولیت هر تیم‌

  • نظارت بر عملکرد تیم مارکتینگ در راستای تحقق برآوردهای مالی از پیش تعیین شده

  • نظارت بر تأمین منابع موردنیاز جهت تحقق استراتژی‌ها و اهداف سازمان از جمله نیروی انسانی و یا تجهیزات

  • نظارت بر وضعیت تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه از طریق گزارش‌های دریافتی

  • شناسایی ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با فرآیندهای سازمان و تلاش در جهت کنترل آنها

  • ارتباط با ذی‌نفعان در خصوص الزامات مرتبط با محصول یا خدمات

  • آنالیز و بررسی موفقیت سازمان در دستیابی به اهداف

  • ایجاد فضای توسعه، پیشرفت و یادگیری مهارت‌ها برای تمام افراد و رده‌های شغلی مختلف در سازمان

  • تشویق و تقدیر از فعالیت‌های بهبود انجام‌شده توسط تیم‌ها

  • نظارت بر کیفیت برگزاری جلسات اسپرینت

  • شنوایی موثر و حل مسائل بین تیمی

  • بررسی و تحلیل ریسک فرآیندهای مجموعه

  • تحلیل فضای درون/ بیرون سازمان

  • نظارت بر اجرای دقیق فرآیندهای مجموعه در هر بخش