فرم مشاوره

موقعیت شغلی

مدیر محصول

شرح شغل :

نظارت، هدایت، ایجاد و اولویت‌بندی تسک‌های هر پروژه، همراهی تیم از زمان اجرا تا زمان کنترل کیفیت و تحویل پروژه

مهارت‌های عمومی
  • مسلط به کار با نرم‌افزارهای عمومی کامپیوتر: ICDL
  • توانایی گزارش‌نویسی روزانه و تنظیم گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالانه
  • آشنا به پنل BasisCore
  • مهارت نوشتاری قابل قبول مطابق با لحن سازمان
  • متعهد به زمان و انجام به موقع امور محوله با دقت بالا برحسب استانداردهای تعریف شده
  • توانایی انجام کار به صورت گروهی
  • توانایی برقراری ارتباط موثر با سطوح مختلف مشتریان، مدیران و همکاران
  • داشتن رویکرد نتیجه‌گرا و مشتری‌مدار
  • مهارت گوش دادن فعال و موثر

مهارت‌های تخصصی
  • مسلط به مفاهیم اسکرام
  • توانایی هدایت و رهبری تیم‌ها در راستای رسیدن به اهداف از پیش‌ تعیین شده
  • توانایی گفت و شنود موثر با اعضای گروه در ارتباط با الزامات هر پروژه
  • توانایی درک و پذیرش نظرهای متفاوت در راستای پیشرفت پروژه
  • توانایی مدیریت جلسات جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با هر پروژه
  • مهارت سازمان‌دهی، برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه
  • توجه به جزئیات به منظور تسلط بر پروژه و در نظر گرفتن تمامی مسائل در زمان، هزینه و کیفیت پروژه
  • دارای مهارت‌های ارتباطی مناسب به منظور برقراری ارتباط موثر با سطوح مختلف مدیران و همکاران
  • درک درست از کسب و کار و مهارت حل مسئله
  • آشنایی کامل با مهارت‌های فنی مربوط به پروژه
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • مسلط به مفاهیم مدیریت ریسک
  • مسلط به تحلیل فضای درون/ بیرون سازمان
  • مسلط به ایزو 9001: 2015

وظایف و مسئولیت‌ها
  • برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها

  • نظارت و کنترل کیفیت اجرای کلیه تسک‌ها

  • ارتباط با ذی‌نفعان در خصوص الزامات مرتبط با محصول یا خدمات

  • شنوایی موثر و حل مسائل بین تیمی

  • تحلیل و ترسیم نیازها و خواسته‌های مورد نظر مشتری یا کارفرما به منظور ایجاد زبان مشترک بین تمامی ذی نفعان

  • مدیریت جلسات اسپرینت و سرپرستی پروژه

  • برنامه‌ریزی و تخصیص وظایف مرتبط به پروژه به همکاران مربوطه

  • تعریف و تعیین اهداف و ارزش‌های یک پروژه

  • ارتباط با اعضای تیم اصلی و سایر تیم ها جهت پیشبرد و تحویل به موقع پروژه

  • کنترل و نظارت بر انجام و پیشرفت پروژه و در صورت لزوم اعمال تغییرات و اصلاحات

  • رسیدگی به مشکلات و موانع ایجاد شده و یافتن راه حل موثر برای آن‌ها

  • اطمینان از کیفیت انجام پروژه به کمک ابزارها و تکنیک‌های ارزیابی کیفیت

  • مدیریت ریسک برای جلوگیری از تاخیر در پروژه

  • بررسی و تحلیل ریسک فرآیندهای مجموعه

  • تحلیل فضای درون/ بیرون سازمان

  • نظارت بر اجرای دقیق فرآیندهای مجموعه در هر بخش